Den här veckan…

Alltså, den här veckan komet ju gå till historien som en katastrof! 

Började med att inte kunna sova alls pga saknad till min syster, en saknad som gjorde så brutalt ont.. sen kom onsdagen och jag åkte hem från jobbet efter två timmar för att de skulle göra en brandskyddskontroll hemma hos mig.. japp, 10.30 skulle de va där… 8 timmar senare hade de fortfarande inte dykt upp och irritationen var ett faktum… 

torsdag, började bra, jättebra faktiskt… sen blev jag kallad för tjock och ville sjunka ned i marken igen.. att ett ord kan såra så mycket.. 

klarade iaf arbetsdagen och kom hem till stressen.. packade in katterna i deras burar och åkte bort med dom till mormor.. känner att min kropp inte är med längre och jag ville typ spy. Åkte hem, skulle börja städa och fixa men fick lägga mig ned för kroppen sa ifrån.. seeen va det kört, jag spydde och spydde och spydde ännu mera… stressen tog ut sin rätt, i tolv timmar… 

fredag, ensam, satt och rullade tummarna och försökte fördriva tiden på något sätt eftersom ingen vågade träffa mig OM jag skulle ha varit magsjuk.. yaaaay… blekte håret, det gick ju åt helvete det med såklart. Fläckigt och jävligt… 

lördag, idag alltså… började med en hemmaavfärgning på håret som faktiskt gick bra. Åkte iväg till stan och letade hårfärg, hittar såklart inte den lila jag va ute efter så fick bli det näst bästa, rött! Åkte till pappa och bad e hjälpa mig med färgningen, i med tre förpackningar o sen vänta. Tvätta ur och vad ser jag, jo färgen tog inte så jag blev rosa och orange i skallen med blonda slingor! Fantastiskt! Ska något gå bra??? Vad gör jag sen.? Jo, telefonen ramlar från bordet och skärmfan går sönder! Vad är det med den här veckan????

Nu är jag less… har färgat håret för fjärde gången på ett dygn och nuuuu är jag rödhårig iaf! Men fortfarande med en trasig telefon.. 

snälla, säg att morgondagen blir bättre!

Lämna en kommentar