näääeeee

Jag vill inte jag vill inte jag vill inteeee!
Jag önskar att jag kunde sova bort hela morgondagen, men ändå inte för jag vill inte missa chansen att för första(!!!) gången i mitt liv få gå på en hockeymatch och se mitt älskade djurgården på plats..
Men jag vill inte fylla år… Det betyder ju att jag blir äldre, vilket suger..
Kan inte jag få stanna där jag är just nu, aldrig mer fylla år?

Nej, födelsedagar är inte okej, inte ett dugg..

Men, stooooort tack till mamma och V som har köpt hockeybiljetter till mig till min födelsedag. Även fast jag tycker ni borde lagt pengarna på något annat så är jag såååå glad för att ni gjorde det för lilla mig. Älskar er båda. ❤

Nu kryper jag under täcket i några timmar, imorn blir det skype med systeryster som jag saknar såååå mycket.

Sov gott alla. / Tishiii, snart ett år äldre…

Lämna en kommentar