Dåligt.

Det har varit väldigt låg uppdatering senaste veckan, skrev väl bara inlägget igår?
Iaf, det finns en anledning till det.
Jag har sedan förra onsdagen har extrema smärtor i magen som i början gjorde att jag knappt kunde stå upp, ännu mindre gå.. Har varit hemma från jobbet två dagar pga detta och gick hem tidigare en dag också..
Igår var jag till vårdcentralen för att se om de kunde hjälpa mig att bli klokare..
Tog lite blodprov och läkaren kände och klämde på magen som alltid.
Det första hon misstänkte var blindtarmsinflammation då det är på den sidan smärtan kommer ifrån även fast jag har ont i hela magen..
Det är inte första gången de misstänker att det är blindtarmen det är fel på men trots det så tar dom inte bort skiten. Jag vet inte längre hur många gånger jag har varit på sjukhuset pga smärtor vid blindtarmen faktiskt.
Men tillbaka till saken, snabbsänkan var normal igår så de antar att det inte är blindtarmen.
Idag fick jag samtal från min läkare när hon hade fått resten av provsvaren, det mesta såg normalt ut men jag har höga levervärden.
Imorgon ska jag upp till sjukhuset för röntgen och se om de hittar något fel..
På ett sätt så hoppas jag att något är fel, för då kanske jag slipper åka tillbaka till sjukhuset för samma typ av smärta igen, men ändå så är jag livrädd för att något ska vara fel för risken finns att något är RIKTIGT fel så det inte ens räcker med en medicinkur utan det behövs operationer och grejjer.. 
Jag är och har alltid varit livrädd för allt som har med sjukhus att göra..

Just nu vet jag inte vad jag ska hoppas på faktiskt..
Vi får helt enkelt se vad som sägs imorn..

Kommer inte att uppdatera något mer idag eller imorn vilket jag tror ni förstår.

/ Tishiii

Ett svar till “Dåligt.

  1. Tänk inte för mycket på det just nu min lilla stumpa….Huvudsaken vi får reda på vad som är fel för det är det ju helt klart med tanke på hur du mått i en vecka nu.
    Vi ses snart hemma.kramar mamma

Lämna en kommentar