Onsdag 13 Februari.

Ja, lilllördag idag.. Men det är även min älskade fasters födelsedag.
Tyvärr så kunde jag inte vara där och fira henne idag, men ska försöka 
att ta mig dit så snart som möjligt, ganska svårt nu för tiden tyvärr.

Mer då, jaa.. ”Alla hjärtans dag” imorn… Det dagen är så sjukt överskattad
så det finns inte, en dag där företag försöker att tjäna pengar på onödiga
saker.. EN dag att visa kärlek till den du lever med.. Näfan, visa kärlek 
VARJE dag, köp en ros eller en liten present helt oväntat ibland.. DET för mig
är kärlek, man ska inte känna tvånget att köpa något för att det är ”Alla
hjärtans dag”..
Jag har aldrig gillat den dagen, kommer nog aldrig att göra det heller, 
men jag är å andra sidan inte någon som gillar att få presenter heller, jag
tycker det är slöseri med pengar och om man mot förmodan vill köpa
något åt mig för att jag fyller år eller vad som helst så, inte mer än 100kr.
Det är aldrig någon som lyssnar på mig när jag säger det men, jag säger 
det iaf, det är väl huvudsaken? 😛

Så, imorgon ignorerar jag det faktum att det är en meningslös dag i kalendern,
för det finns en sååå mycket bättre sak att fira. Min fina, underbara vän J
fyller år imorgon så sjääälvklart skrivs det här, kommer även köpa blommor
åt henne om jag hinner innan jobbet imorgon. 🙂 (presenten har hon redan fått)

Så, STOOOOOOORT grattis till min fina vän J, hoppas din dag blir toppen
trots bitch-passet på jobbet. 😉 
Bild
(Bild från halloween)

Nu kryper jag under täcket i några timmar, imorn ska vi se om jag börjar om med
30 day shred igen innan jag ska till jobbet.
Har ett bröllop att gå på om några månader och vill ju va liiite fit till det iaf. 😉

Sov gott alla goingar. 🙂

Lämna en kommentar