städa?

Känns som jag är dålig på att uppdatera nu..
men, jag orkar inte riktigt engagera mig med bloggen just nu.
Jag håller bara på att rensa, sortera och packa hela tiden,
så jag har ju ingenting vettigt att skriva här heller..

Igår var jag och lämnade min katt hos min mormor,
men fick liiite problem när jag skulle åka hem.
Jag åkte buss eftersom det knappt gick några tåg,
men när jag skulle betala så ville mitt kort inte alls som jag ville.
Som tur var så var det en snäll busschaufför så jag fick åka gratis. (Tack!)
Konstigt nog så funkade kortet precis som det ska när jag skulle från stan,
fattar inte alls vad som kan ha hänt med det.
Men men, jag kom hem tillslut iaf..
Då var det bara att hoppa i myskläderna och ta det lugnt.

Nu ska jag ta och städa iordning i lägenheten och fixa det lite fint,
för senare ikväll så kommer en tjejkompis och hennes syster hit,
systern är intresserad av min lägenhet så dom ska kolla den nu. 🙂

Hoppas verkligen att dom gillar den och att dom vill flytta in tidigare.

Nej, städa var det. Skriver kanske senare igen.

/Thess

Lämna en kommentar