Mamma, jag har hittat min julklapp/födelsedagspresent. ;)

Bara sådär så kom den på reklamen nu under filmen..
Jag har tidigare inte tänkt på att det kanske finns en, men nog fan gör det det.
Så till saken, en muffin & cupcake maker. 🙂
6st muffins/cupcakes åt gången, 6 minuter för att gräddas klart.
Kan det bli mycket bättre när man bakar och håller på så som jag gör?
Nej, den vill jag helt klart ha, och den kostar endast 399kr.

Så mamma, nu vet du vad ni kan köpa till mig. 😉
Den finns här: http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/matlagning/muffin-maker/c3-muffincupcakemaker/161362.5850/

Nu ska jag ta och krypa under täcket och sova,
för imorn blir det upp tidigt så jag hinner med allt innan
det är dags att röra mig ner mot bussen.
Ser inte fram emot x antal timmar på buss men…
Jag har iaf datorn med så ni kanske får några fula
bilder här när jag är riktigt uttråkad. haha

God natt/Thess

Lämna en kommentar