Ignorance is your new best friend.

Far runt i lägenheten som en idiot just nu och fixar..
Men kände att jag behövde sitta still en stund nu,
så jag satte mig som vanligt och kollar kläder o skor.

Och jaa, vad ska man säga?
Ibland önskar man verkligen att man kunde shoppa,
alltså så fort man hittar någe.
Typ som nu, blev helt kär i ett par skor.(Ovanligt va?)
Men dom här skulle passa perfekt nu på hösten och även i vinter,
och dom passar ju till i princip vad som helst..
Så jaa, det är synd att man inte har liiite mer pengar just nu..

Dom här skorna fastnade jag för:

Jag vill så gärna bara trycka på köp-knappen men icke…
Tyvärr så är dom i utgående sortiment också..
Men, jag hittar nog några andra senare. hehe

Nu ska jag fortsätta röja lite här.

/Thess

4 svar till “Ignorance is your new best friend.

  1. Jo men visst sörrö, dom verkade ju hel-stabila att stappla runt i på vintern. Planerar du att bo i Afrika där det inte finns nån snö, slask, isig asfalt eller dålig snöröjning eller? :p

Lämna en kommentar