Usch..

Gårdagen va tung…
Först och främst så sov jag ca 3 timmar, gick upp halv sex och skulle öppna på jobbet.. Tog det lugnt på jobbet, sen blev det massor att gör helt plötsligt…
Chefen va där en sväng, han hade glömt att det va min sista dag men önskade mig lycka till och frågade lite om nya jobbet, boende osv.. Va inte kul att säga hej då när han gick.. Högg lite i hjärtat..
Va inte så svårt att gå därifrån när jag hade slutat för dagen, jag visste ju att jag skulle träffa j senare, och n har har inte kommit så nära så det skulle va tungt..
Kom hem, tog det lugnt och försökte inse att jag faktiskt är arbetslös i några dagar nu.. JAG har sagt upp mig…
Packade lite här hemma, vilket fick mig att gråta lite..
Tvättade lite gjorde jag också..
Efter middagen fixade jag ett nytt ansikte och drog in mot stan.
Mötte upp j och m för att se Amanda Jensen i stan. Hon va grym live!!
Dock så fick en av hennes låtar mig att vilja gråta, gjorde ont att höra ”tell my love I’m leaving” osv..
Efter att ha vandrat runt stab lite och kollat på the boppers lite snabbt så mötte vi upp h och vandrade vidare till nästa scen..
Väl där mötte vi jeah och p.
Alla utom jag drog hem..
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Jag ville inte säga hej då till j, ville verkligen inte.. Det va två långa kramar och fina ord.. Samma från jeah och m..
Det tar emot att lämna så underbara människor här.. Jag har fått fantastiska vänner som jag tänker hålla hårt i trots avståndet..
Finns inte en chans att jag släpper taget om j, inte än. Vi har så mycket att göra tillsammans fortfarande.. Åka utomlands, gå på bröllop, musikaler, diverse temafester..
Det här ska vi göra ihop, så är det bara.

Nu har jag 34 timmar kvar här i stan.. Söndag kommer vara tung..
Jag vill flytta, men jag vill inte lämna..

Kommer sakna den här staden.. Men mest kommer jag sakna min familj och mina få, men otroligt underbara vänner.

Nu är det dags för ett nytt kapitel i min bok.. Kanske får det mig att se livet på ett annat sätt.
Stanna kvar så får ni se..

God natt/ Tishiii

Lämna en kommentar