Jag börjar augusti med en lista.

Du heter? Thess
 
Vad tror folk om dig? Oftast att jag är en bitch, när de går efter mitt utseende.
 
Stämmer det? Verkligen inte. Självklart kan jag vara en bitch, men bara mot de som förtjänar det.
 
Brukar du skratta för dig själv? Ohjaa, det gör jag väldigt ofta.
 
Är du romantisk? Nej, inte nu längre iaf. Jag har blivit väldigt anti kärlek senaste åren.
 
Hur svarar du i mobilen: yeahllåå…  typ
 
Vad tycker du om fötter: USCH
 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Hahahahaha, cd?? ingen, har inte ens en cd-spelare.. tacka vet jag spotify.
 
Har du en blogg? Nääääeee, jag skriver det här på f ser du väl.?

Tror du att Gud är man eller kvinna? Vem?

 
Tycker du om att krama folk? Egentligen inte.. Bara när jag träffar familj och nära vänner som jag inte sett på länge. Då är det skönt att få krama dom och veta att jag inte drömmer.
 
Kan banan vara världens bästa frukt? Nej usch vad äckligt.
 
Tycker du att du är attraktiv? Varannan dag ungefär.
 
Vad är du allergisk mot? Ingenting, är däremot överkänslig mot typ pollen och laktos.
 
Vem du kysste senast? Oj.. det va en väldigt bra fråga… hahah, jag kom nyss på svaret på det. ^^  Det va en kille jag träffade på en dba spelning.^^ (tror jag)
 
Hur bra är din syn? På en skala ett till tio? fem.
 
Har du varit på ett party? Nej, aldrig.. sånt gör inte jag serru. eller..?
 
Vem ringde dig senast? Öhhh… mamma tror jag, men är inte säker, kan ha varit jobbet också.
Har du lekt med någons känslor? Sorgligt nog måste jag svara ja på den frågan.. Gamla jag va inte så snäll.

Vad är det mest avtändande du vet? Omogna, självupptagna, falska människor. Det är sjukt avtändande.. Och strumpor och dålig andedräkt.
 
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ”Fick du paketet idag? :)”
 
Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Nope”
 
Vem fick dig att skratta så du grät senast? CARRO!!!! Fyfaaan vad jag skrattade den kvällen. Snart igen? 🙂
 
Har du någon gång spytt på fyllan? Ohjaa.. vill dock inte minnas det.
 
Vill du ha ett förhållande eller vara singel? Singel, är ju som sagt ganska anti kärlek nu för tiden.
 
Så kan man väl inte säga om sig själv?? Jodå, det kan man göra, speciellt när det är sant.
 
Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte längre, är bara bekanta.
 
Föredrar du havet eller en pool? Havet, om det är varmt.
 
Kan du byta olja på bilen? Sånt lär man sig på körskolan…
 
Är du i ett förhållande? NEJ! Singel i tre år om en månad! 😀
 
Är kärlek allt i livet? Nej verkligen inte.

Lämna en kommentar