1000

1000 inlägg är det nu.. Väldigt lite med tanke på hur länge jag har hållit på, men jag har ju visserligen raderat massor som jag inte vill bli påmind om.
1000 Tankar är det också. Tankar om livet och allt som hör till, vad jag ska göra, vad jag vill göra, vad jag drömmer om och hur livet ser ut idag och hur jag kan ändra på det.
1000 känslor. Det går upp och ner som en jävla berg- och dal-bana. Har inte varit så illa senaste tiden faktiskt, känns som att JAG är på väg tillbaka igen, vilket är bra. Det har varit mycket glädje senaste tiden, ingen kärlek tyvärr, men bitvis har jag till och med känt mig lycklig. Och självklart så har det varit ilska, frustration och allt det där med, men det är mindre nu.. Äntligen.

1000 inlägg, det är stort, men ändå så lite…
Så, vad ska man skriva för att göra det här inlägget speciellt? 
Naah, jag skriver som jag alltid gör.. Jag rabblar på om ingenting alls i ett helt osammanhängande inlägg som ni tillslut bara kommer att sucka åt för att det inte finns någon röd tråd igenom det.

Om tio dagar är det exakt ett år sedan jag tömde min lägenhet och officiellt flyttade 30 mil söderut. I början hatade jag det för att vara ärlig, jag vantrivdes, saknade allt där hemma och ville bara få åka tillbaka igen.. Nu, ett år senare, nu trivs jag ganska bra. Jag har några helt fantastiska vänner här, har mer planerat den närmsta månaden än vad jag brukade ha på ett år förut och jag är gladare nu än vad jag har varit på ungefär två år. Det här blir nog bra till slut.

På torsdag ska jag på ”dejt” med J, det har varit tänkt länge att det ska bli av men det har inte hänt, men nu är det spikat.
På lördag har vi personalfest, en väldigt sen julfest är det faktiskt, ska bli riktigt skoj att få träffa ALLA privat, det har ju inte hänt hittills och jag har ändå jobbat där i fyra månader nu.
Sen då? Åker hem snart, men bara i några dagar. Min lilla skrutt fyller ELVA, det är galet hur fort tiden går..
Seeen… Biodejt är planerat också, har inte bestämt när, men vi har bestämt filmen iaf. 😛
Sen är det dags för min födelsedag också.. Jag kommer troligtvis jobba men, mer än något annat så vill jag faktiskt vara iväg på en hockeymatch så, kommer troligtvis inte hända men, drömma kan man ju. 😛
Däremot så har jag och en vän här nere planerat en femtioårsfest helgen efter jag fyllt år, jag fyller tjugotre och hon fyller tjugosju så, vi slår ihop det till en fest istället. Kommer bli kanon. 
Sen har jag lite planer för april, maj och juni också.. Men det får ni höra om vid andra tillfällen. 😛

Som sagt, det här blev ett totalt osammanhängande inlägg, haha. Det struntar jag i. Jag sitter här med ett leende på läpparna och skriver om mina planer och känner att, jag är riktigt glad över att jag har de personerna jag har i mitt liv. Jag älskar dom alla och jag är dom evigt tacksam.

Jag ser fram emot det här året, det ska bli ett riktigt bra år.

Hoppas jag springer på er ALLA snart.

/ Tishiii

Lämna en kommentar