Jobb på en lördagkväll.

Ja, det är vad jag har.. Märks att det är en vecka innan jul och de flesta väljer att äta hemma.. Jag har inte så mycket att göra just nu..
Däremot tänkte jag klaga lite på mig själv, ovanligt va?
Jag suger på att blogga just nu, katastrofalt illa är det nu.. Har noll inspiration till något alls så det är inte lätt att skriva då.. Får försöka hitta inspiration på något sätt snart, tips?
Jag har inte tränat på ett bra tag tack vare en envis förkylning.. Tar det säkra före det osäkra där.. Måste bli helt frisk snart tycker jag, saknar att träna varje dag.
Jag vet inte vad jag ska köpa för julklappar till min låtsasbror eller mormor.. Måste fixa det också… Tips?
Jag har fått erbjudande att gå som lärling hos min frisör men jag avvaktar som vanligt.. Dumt, men har inte ekonomin för det just nu och jag bor trettiofem mil därifrån.. Bortförklaringar, jag vet..
Och sist men inte minst.. Jag jobbar, och lyckas paja mitt knä under arbetstid.. Hur jävla smart va det då??

Nu har jag gnällt klart för idag.. Ber om ursäkt för det men ibland måste man få ur sig allt skit man har i huvudet..

Ha en trevlig lördagkväll alla så fortsätter jag rulla tummarna en liten stund till innan jag börjar städa..

/Thess

Ett svar till “Jobb på en lördagkväll.

Lämna en kommentar