Tatuering..

Japps, jag sitter just nu och försöker komma på ett bra motiv till en ny tatuering.
Kommer vara större än mina tidigare, mycket mer färg också..
MEN, jag vill ha med en döskalle i den och jag är inte den bästa på att rita döskallar..
Så, jag kommer nog sitta och göra om den här skissen tusen gånger innan jag är nöjd.. 

När jag kommer att göra just den här tatueringen är inte bestämt, men om allt går som
jag vill nu så kommer jag att kunna boka in en tid efter sommaren och få det gjort då.
Kanske blir två tider beroende på hur länge jag orkar att bli tatuerad också. hehe

Nej, nu ska jag ta och fortsätta med det här så jag kanske har en färdig skiss till ikväll
och bara behöver fixa dom sista detaljerna senare.. Skuggning och sånt alltså..
Eventuellt färglägga den innan jag ska lämna in den där jag ska tatuera mig också.

Vi får se..

See ya/Thess 

Lämna en kommentar