En klar, resten kvar.

Jaa, första arbetsdagen gick bra idag.
Började vid kvart över åtta ungefär, vid halv nio blev L sur för att jag va där före honom.
Men nee, han trodde jag skulle komma senare bara, men icke. Jag va i god tid.
Känns som jag flängde runt som en idiot för att försöka hitta där inne,
men efter många om och men så gick det bra.
Jag fick fixa dagens rätt, nästan helt själv. L kollade bara så allt flöt på.
Dagen rullade på ganska snabbt, chefen var där en liten stund bara.
Jag är nöjd med första dagen, var ett bra gäng att jobba med och så.
Det här blir nog bra.
Imorn börjar jag ungefär samma tid, antar att jag slutar vid fyra då igen.

Nu är jag helt slut, har redan tagit en timmes powernap, haha.

Ska ta och äta en macka eller två och göra lite varm choklad, sen är det sovdags.
Tror inte det kommer bli så mycket uppdatering nu, måste vänja mig vid jobbet först.

/Thess

Lämna en kommentar