Det finns en nackdel med allting.

Även fast det inte alla gånger är något märkvärdigt…
Men, det är ju så, det finns fördelar och nackdelar med allting.
Som nu, jag har fått ett jobb, vilket är jätte bra.
Bara att se hur schemat kommer läggas upp så jag ser hur många timmar jag får,
och med det så får jag reda på vad jag får i lön också.
Men, det finns två nackdelar med det här jobbet.
Ett, det ligger en bit bort härifrån, på andra sidan pölen typ. haha
Två, mina älskade underbara naglar som jag va så glad för förra veckan är nu borta.
Looks like shit och jag kan knappt skriva på datorn längre.. Usch.

Men men, imorn åker jag äntligen till ett jobb klockan åtta,
väl där så ska jag bli ”upplärd” av en kille som är YNGRE än mig..
Sen får vi se hur lång dagen blir, jag har ingen aning om öppettiderna ens.

Det blir nog bra det här, det enda som saknas nu är en lägenhet.
Sen kan jag luta mig tillbaka, andas ut och bara njuta av ett nytt liv.

Nu, ska jag kolla om det har kommit ut fler lägenheter och vänta på att mamma och v
kommer tillbaka, jag skickade iväg dom till affären. haha

/Thess

(update: Jag kom på en till nackdel med det här jobbet. Alla mina piercingar förutom
dermals, navel och tunga ryker imorn. Förhoppningsvis får jag i alla igen när jag är
hemma efter jobbet, men jag har ju två som är två månader gamla bara.. Och näsan,
den är jag osäker på hur den kommer reagera, sist jag hade i näsan och tog bort den
så tog det bara tolv timmar innan jag inte kunde få i ett smycke igen. Så jaa, lite bitter.

Var även någon som frågade för ett tag sen hur mycket jag har betalat för piercingar
och tatueringar. Totalt på tatueringar är det 3000kr, så det är inte mycket.. ÄN.
Piercingar:Jag räknar bara vad alla har kostat, har fått två av dom. Dom har totalt
kostat ca 6600kr. Då har jag räknat med dom som är borta idag såsom näsan och
ena bröstvårtan. Men jaa, ca 10 000 på alla mina bodymods. Och mer kommer det
att bli, nästa steg är en ganska stor tatuering, får se när jag har råd med den.) 

Lämna en kommentar