Jag kommer göra dig besviken, jag kan inte stanna länge.

Jag är helt slut..
Första dagen  den här veckan som jag har GJORT något..
Mer än när jag hjälpte till att flytta tvättmaskinen i veckan då…
Hann med att åka iväg för lite shopping,
hann med en ordentlig städning av lägenheten,
rensade ut lite skit ur mitt rum..
Var iväg och pantade flaskor som vi har samlat på oss under x antal månader. haha
Och sen hann vi med en sväng ut till golfbanorna häromkring också.

Nu är jag heeelt slut.
Jag är ju fortfarande inte frisk, men jag pallade verkligen inte att inte göra något längre..

Men, jag har lite problem.
Jag berättade ju att jag fick hem ett paket för några dagar sen..
Nu är problemet, jag får inte loss plattorna på mina dermal anchors så jag kan byta till dom nya..
Jag har beställt en tång som ska göra det lite lättare att få loss dom men,
Jag tror inte att jag kommer lyckas ändå.
Så, jag ska fråga en av mina vänner, som INTE är rädd för sånt, om jag kan få lite hjälp.
Är ju lite svårt att hålla fast en tång över bröstkorgen samtidigt som jag ska försöka skruva loss plattorna..
Usch…

Men men, var en bra dag idag iaf.
Lite nya kläder o sånt, hann hämta ut ett paket också. 🙂

Men, nu ska jag slänga på en film, som vanligt, sen blir det sängen så man orkar med en till dag imorgon.

See ya/ Tishiii

Ett svar till “Jag kommer göra dig besviken, jag kan inte stanna länge.

  1. Om du släpper alla måsten som du tror och inbillar dig är viktiga för dig själv och alla krav du ställer på dig själv och förvänta dig att omgivningen ställer på dig så ska du se att det funkar än då och du får en chans till att hämta andan och komma tillbaka som människa.
    Livet består inte av en massa måsten och krav utan sköter sig självt när man trivs och mår bra.
    Ta hand om dig nu
    /Adam
    http://adamoeva.wordpress.com

Lämna en kommentar