still sick, but I’m happy.

Torsdag idag då.
Sista jobbkvällen, men jag är hemma, igen..
Har hostat som en tok inatt och är fortfarande jätteförkyld.
Lika bra att vila då.
Var ju bara 6 timmar att jobba idag också så.

Men, till något roligare.
Vaknade idag av att min mor slängde ett paket på mig.
Alltid trevligt att få hem paket när man ligger hemma och mår dåligt. hehe
Fick lite nya smycken till mina senaste piercingar.
Nu måste jag bara lyckas hitta någon som kan hjälpa mig att byta dom.
Har en känsla av att jag inte kommer att hamna i stockholm nu på ett tag så,
jag har ju ingen möjlighet att åka till East street och be dom byta åt mig..
Men jaa, får väl hoppas att jag har någon vän som kan hjälpa mig,
någon som har bytt diskarna på dermals förrut. haha

Men vi får se.
Nu ska jag alldeles strax gå ut i köket och fixa lite mat.
Hoppas jag känner mer smak på den idag än vad jag har gjort den senaste veckan. hehe

See ya/ Tishiii

Lämna en kommentar