Suck…..

Det här är fan illa..
Alltså, jag är ju inte tjejen med bäst kondition,
jag är inte så jävla stark,
eller vältränad på något sätt..
MEN, jag blir aldrig andfådd..
Jag blir varm, jag blir svettig,
men inte andfådd..
Men nu.. NU..
Nu har jag verkligen fått bevisat att jag är SJUK…

Skulle göra en simpel håruppsättning bara för att testa…
Tog kanske tio minuter, ingenting som var så avancerat..

Nu ligger jag helt utmattad på sängen och försöker att andas lugnt igen.
Jag blev helt sjukt andfådd av det där lilla..
Jag har aldrig blivit så slut i kroppen av så lite..
Helt sjukt..
Antar att det bara var bra att jag stannade hemma igen då..
Blir hemma imorn med eftersom jag fick lite problem med ryggen nu också när jag flyttade en tvättmaskin…
NÄR ska jag tänka till när jag är sjuk och inse att man faktiskt inte ska göra såna saker då??…

Jaja, man kan inte alltid vara smart…
Nu ska jag se om jag har någon vettig film att titta på..

See ya/ Tishiii

Lämna en kommentar