I can do it even better in broken heels.

Jag fick för mig förrut att jag skulle visa syster hur mycket skor jag har efter att ha provat en klänning som ja köpte för länge sen och även satt på mig ett par skor som jag kände passade till den.
Så, jag började plocka fram par efter par av de som inte ligger i kartong…
Sen kom kartongerna fram…
Och jaa, här har ni ju resultatet…  Men, det här är endast med klack, och det är inte alla skor jag äger heller så….
Gillar skor? Lite kanske. (A)
20110222223.jpg
Jag vill ha ordning bland mina skor, därför har jag kvar de jag köper nu i kartong. Tyvärr så har jag på tok för mycket skor som ligger utan kartong. Även de allra dyraste jag har ligger utan och det är ju inte så bra.
men iaf, min hög med skokartonger är lika hög som min syster är lång.
Kaaaanske ska låta bli att köpa skor på ett tag? Eller?.. Njaa, tror inte det, måste köpa nya tygskor igen så.

Men, nu är det dags att få in syster i duschen, sen fläta hennes hår och lägga henne i sängen eftersom vi ska upp vid 6 imorn. När jag är klar med henne så ska jag duscha och inte allt för sent sova så… Jag skriver kanske mer imorn.

See ya/ Snöflingan

Lämna en kommentar