If you ever find yourself lost in the middle of the sea, I’ll sail the world.. To find you.<3

Okej.. nog för att jag vaknade med världens värk i ryggen..
Men jag är lika glad ändå.
Vaknade av att syster kom in i rummet, smög fram till sängen och sa ”Therese”.. Jag svarade bara ”hej syster” och flyttade in lite i sängen, lyfte upp ena armen och så la hon sig där, precis som hon alltid gör.
Det finns verkligen ingen bättre känsa eller något som gör mig lyckligare än när min syster kommer in och lägger sig hos mig. Känns så otroligt underbart att veta att hon vill vara hos mig, att hon tycker om att ligga i min famn på morgonen, man känner sig så otroligt uppskattad då.

Min syster, lillasyster… Finns ingen underbarare än henne, vet inte vad livet skulle vara om hon inte fanns, jag vill inte tänka på det heller. Jag kämpar med allt för henne, jag skulle göra ALLT för henne. Hon är den bästa som finns helt enkelt.

Hon satt här inne för en liten stund sen när jag sminkade mig och va sååå intresserad av vad jag gjorde, jag drog på lite musik som jag alltid gör. Foo fighters den här gången. Och hon är så söt, hon sitter och sjunger med i låtar hon inte kan, hon gillar musiken, det märks. Och det tycker jag om, då ser man att en liten del av mig finns i henne med iaf. Hon tycker om samma saker som mig, det trodde jaga ldrig att det skulle hända, men det gjorde det.
men jag klagar inte. 🙂

20110129064.jpg
Jag och min älskade lillasyster för några veckor sen. Hon är mitt allt. ❤

Nu ska jag röra mig ner mot stan med mamsen och lillasyster så jag får köpa nya värktabletter för min rygg och mamma ska gå och kolla ögonen igen.
Sen bär det av mot jobbet igen, ska försöka jobba trots värken i ryggen.. usch…

See ya/ Snöflingan

Lämna en kommentar