You can count on me like 1,2,3. I’ll be there.

Till mina systrar. Jag älskar er så otroligt mycket<3

Till det jag skulle skriva om då.

Jag fick mig ett gott skratt förrut iaf.
Satte mig vid datorn en liten stund, kollade mailen som vanligt.
Öppnar ett mail från en vän som just nu sitter lååångt härifrån där det är betydligt mycket trevligare väder än här..
Och jag säger bara… Jag skrattade ett bra tag.
Men, jag tycker ju lite synd om honom också. Låter ju inte som det roligaste för honom, men det lät rätt kul när man läste det. Känner mig lite elak faktiskt, men det lät sååå kul.

Tänker inte skriva varför jag skrattade, tyvärr.. Men, huvudsaken är väl att jag är glad igen? Har inte varit så jätte glad dom senaste veckorna men, nu går det uppåt igen.
Och idag kändes det riktigt bra.

Har inte riktigt fått till systers tatuering än, men det där med blingbling får nog hamna på någon annan tatuering, jag har testat en hel del sätt att få med det i bilden nu men inget blir bra så. Hon får nöja sig med allt annat. hehe

Imorn är det dags för jobb igen… 9 timmar, usch.. Det är verkligen inte roligt på jobbet just nu.. O min rygg är fortfarande ett helveteoch det gör ju inte saken bättre precis. men, jobbar bara till Tisdag, sen sticker jag härifrån ett tag, tar lite semester från allt och alla här hemma. Välbehövligt? Ohjaa..
Onsdag morgon 07.56 går tåget till arlanda, sen blir vi väl sittandes där ett par timmar men, vad ska man göra när det är det enda tåget som passar så man hinner checka in väskor osv innan det är dags att hoppa på flyget? haha

Ska bli skönt att komma iväg lite.. När jag kommer hem igen.. då är det back to work på en gång.. och hoppas på att min chef har något bra att säga eftersom han inte visste riktigt sist jag var in till honom.. Visst han TROR att det ser bra ut och att jag kommer bli kvar men vaffan, jag vill ju veta helt säkert… Inte många veckor kvar nu på mitt kontrakt och oron är större än någonsin.

Snacka om att det här är ett jätte blandat inlägg, men vaffan.. Jag vill ju inte behöva skriva femton olika inlägg bara för att skriva allt som jag vill skriva, så då får ni dras med att det är många olika ämnen.. heh

Jag satt och tittade på lite lägenheter förrut.. Det finns några lägenheter här i stan som jag är riktigt intresserad av.. Men priset på dom, daaamn.. Det bli riktigt dyra månadskostnader så… Det får la vänta några år, om jag nu är kvar här då.. Förhoppningsvis så är jag på något heeelt annat ställe och har börjat om från noll igen.
Jag hade ju planerat  att flytta till göteborg till sommaren.. Men, jag har valt att stanna här iaf ett år till, eller okej inte i just den här staden men, häromkring iaf. Jag vill vara kvar här för min syster nu, om det är nån gång hon behöver mig så är det nu så. Göteborg får vänta. Måste ändå spara en hel del pengar innan jag flyttar ner dit så, lika bra att va kvar här ett tag.

Men, nu ska jag ge upp det här med datorn och skissa klart en till tatuering.. Tar lite paus från systers för att få lite nya idéer till den. Ska nog fixa en väns tatuering också som jag började på för ett tag sen men sen tog idéerna slut där med. haha

men.. Jag skriver igen när jag känner att jag har något att skriva om.

See ya/ Snöflingan

Lämna en kommentar