If perfect’s what you’re looking for then just stay the same.

Tidsinställt inlägg.

Senaste skissen..

20110220222.jpg

Fick för mig att göra porträtt igår igen emellan tatueringarna som jag håller på med.
Den här är inte klar utan bara en 20-minutersskiss så. Kanske inte det bästa jag har gjort men, den duger för att visas iaf. hehe
Valde att rita en av dom vackraste kvinnorna som finns, Audrey Kitching.
Men som sagt det är bara en skiss, mycket skuggning kvar, mycket detaljer i håret osv. Har ni tur så kommer jag ihåg att lägga ut en bild när jag är helt klar. Men med mitt minne så, jag kommer nog glömma bort det. haha

Har tyvärr inget intressant att skriva nu så ni får nöja er med det där. 😉

See ya/ Snöflingan

5 svar till “If perfect’s what you’re looking for then just stay the same.

    • Det är lugnt, tur att det går att plocka bort när det blir så. heheMen du, alla kan lära sig rita, det gäller bara att inte ge upp. 🙂

Lämna en kommentar