Love has run over me, forced me down on my knees.

Jag skrev ett mail inatt…
Ett lååångt mail, till en person som jag tycker om, väldigt mycket.
Ett mail där jag säger förlåt, för att jag betedde mig illa…
Men, jag vågar inte skicka det.
Skulle jag skicka det, så skulle han nog inte läsa det förns i mars…

Jag vet inte, ska jag skicka det?
Jag skulle precis gå och lägga mig,
när jag kom att tänka på det att, jag fick inte ett ordentligt hej då.
Jag blev ledsen, för då tänkte jag på hur jag var mot honom de sista dagarna,
och jag va…. Jaa, en bitch helt ärligt.
Och det är inte den personen jag är.
Jag va, förrut.. Men det är många år sen.

Men, mitt beteende…
Jag förstår inte ens varför det blev så.
Men, en fråga från honom fick allt att rinna över för mig.

Jag vill få vrida tillbaka tiden, göra om de senaste två veckorna.

Jag är rädd just nu.
För att mitt beteende ska ha fått honom att tro att jag faktiskt är sån hela tiden,
trots att jag inte är det.
Jag är rädd..
för att han ska komma tillbaka sen och ha insett att, han vill inte ha mig.. På något sätt.
För att jag ska ha förstört den lilla chansen jag kanske hade,
bara genom att ha visat mig för svag, efter att ha burit på ilska för olika saker en längre tid.

Kan jag ha sån tur så att han har glömt det när han är tillbaka.?
Kan jag ha sån tur att… nej, det är inte värt att skriva det nu…

Jag vågar fortfarande inte skicka mailet…
För det är ett enda virrvarr av mina tankar.. Och en massa förlåt….
Kommer han kanske tycka mindre om mig för det jag skrivit?
Förstör jag ännu mer genom att skicka det?
Finns det något mer att förstöra?

Jag vet inte.. Men jag har mailet sparat om det nu blir så att jag vill skicka det.

hjälp tack?

see ya/ Snöflingan

4 svar till “Love has run over me, forced me down on my knees.

  1. Svårt det där men jag skulle nog säga att du ska vänta ungefär två dagar och sedan skicka det om du fortfarande känner så. På den tiden hinner du komma på om du vill ta bort något i texten eller lägga till något i texten. Om du VET att mannen ifråga inte har tillgång till sin mail förrän i mars kan du ju t o m vänta ända tills slutet på februari med att skicka det eftersom det hinner hända mycket på en månad – dina känslor och tankar kan ändras, du kanske får veta att något i hans liv förändrats vilket gör att du ångrar att du skrivit nåt överhuvudtaget. Om det däremot känns viktigt att han får veta att du ‘inte varit dig själv’ så ska du tveklöst skicka det, men vänta gärna ändå nån dag som jag skrev först.Hoppas allt löser sig till det bästa<3Hoppas allt löser sig till det bästa

    • Jag vet inte om han har tillgång till sin mail nu.. Jag vet att jag inte kommer att se honom på 6 veckor ungefär, om ens då, för att han kommer att vara i Asien till dess. Jag vill verkligen skicka det nu, men.. Jag är feg, jag är rädd för att förstöra ännu mer. Men jag vill ju inte att han sak gå och tro att så som jag var så är så som jag alltid är, för det är det inte. Jag är så otroligt rädd för att jag ska ha förstört den lilla chans jag kan ha haft att få honom. Jag vet inte men, jag hoppas väl på en andra chans, så han får se vem jag är, utan massa annat runt omkring som jag har mått dåligt för nu.Men, jag ska fortsätta fundera lite. Hoppas att jag kommer fram till något bra bara.Tack.

  2. Låt mailet ligga i en sparad mapp, läs om det efter några dagar. Då har du chans att ändra eller lägga till.Rädslan är den känslan som styr människan, våga hoppa o se var du landar. LYCKA TILL!

    • Jag har det sparat, jag läste det nyss… vet fortfarande inte om jag vågar skicka det..Men du har rätt..Det är rädslan som styr, jag kanske ska våga chansa den här gången och hoppas på det bästa.Tack.

Lämna en kommentar