It ain’t hard to see who you are underneath but I’m still in love with who I wish you were.

Jag har riktigt jävla tråkigt nu… Ska ner till affären om en stund men det hjälper inte mig så…
Dom närmsta veckorna kommer jag ha nada o göra mer än o jobba… Kul va?
så jaa, ett till tecken på att jag är uttråkad…  En till lista.  Jag kommer dock skriva ett inlägg senare om bantningshysterin bland ungdomar…

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Therese Sabina *****
Födelsedatum: 3 Februari
Hårfärg: Rött med lite svart i luggen
Ögonfärg: Bruna
Längd: 178cm
Skostorlek: 38-40 beroende på skor.
Civilstånd: Singel?
Humör: Nu? deprimerad….
MSN: Det används.
Mobilnummer: Det har jag 073*******

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu: Nej?
Längsta förhållande? 1 år och 10 månader…..
Har du kysst någon? ja?
Har du strulat med någon du inte ens gillar? Ja. 😦
Har du haft 3kant? vilken fråga??  Hinner inte ens få frågan ”är du oskuld?” innan ni frågar om trekant??:O
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja…

Kärlek eller pengar? Kärlek.

FAMILJ
Har du syskon? Ja
Hur många? en helsyster och en halvsyster
Har du en stor släkt? nej
Har du kvar alla mor&farföräldrar? nej
Känner du alla i din släkt? nej
Vem är du mest lik i din familj? Pappa tror jag

VÄNNER
Har du någon bästa vän? Nej
Vad tycker folk om dig? Det är olika.. Dom som inte känner mig kallar mig kall och bitchig.. Dom som känner mig tycker att jag är öppen, ärlig, glad och omtänksam.
Vem har du känt längst? C räcker.
Vem vet mest om dig? Oj… tror nog att det fortfarande är E

Hatar någon dig? Ohjaa
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? MÅNGA

Är du rädd för att bli utan kompisar? nej

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? nej
Vad tycker du om att göra? Fota, sjunga, spela gitarr/trummor, umgås med det få vänner man har, festa gärnet och jaa.. även lugna hemmakvällar är guldvärda.
Vilka sporter har du gått på? Volleyboll?

Lever du för någon sport? nej

Är du vältränad? Ahjoo, vart då någonstans?

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? Jag är en född rocker, men.. Jag lyssnar på annat också.
Har du alltid haft samma smak? Högst troligt jaa.


Vilket är favoritbandet?  Iron Maiden
En bra låt: Fear of the dark

Vilken är din favoritfilm? Ingen aning
Vilken film framkallar starka känslor? Det finns otroligt många.. Men just nu… Dear John, kolla på den.

En rolig film: Sex and the city.
Hur beskriver du musik? meningen med livet
film lr musik? Musik.

RESOR
Hur många länder har du varit i? 3?
Vilka länder har du varit i? Sverige, finland och spanien
Har du bott utomlands? Om en månad räknas så?
Vart isåfall och hur länge? Finland.
Kommer du från något annat land? nja asså, jag är född i sverige så.. men hela min familj är finsk.
Har du släkt från något annat land? Finland.

Har du åkt…

Flyplan? Ja
Buss? ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? ja

DÄR DU BOR
Vart bor du? Här?
Hur bor du? I en trea på 74kvm
Vilken färg har huset? ehhh… jag vet faktiskt inte.
Har du bott där hela ditt liv? nej, sen oktober.
Trivs du där? nej

BORTSKÄMD ELLER?

Har du ett eget rum? Japp
TV? ja
Dator? två
Dvd? ja
PS/Xbox? ja
Högtalare? ja
Pool? Pappa hade…..
Studsmatta? nej
Cross/moppe osv.? nej

Mer än 1 bil?  just nu… ingen
Jacuzzi? nej
Pingis/biljardbord? nej
LCD tv? ja

TILLSIST

Vad är klockan? 19.01
Vad ska du göra snart? Gå ner till affären och handla onyttigheter…….
Vilket abonnemang har du? Tele2
Får du ofta positiva kommentarer om dig? Konstigt nog, jaa
Mår du bra? Jag mår bra, men det har varit bättre.
Vilka ska göra det här testet?  alla som är lika uttråkade som mig.

See ya/ Snöflingan

Lämna en kommentar