Sida arton

Är det bara jag som tycker det är creepy att det ringer på dörren mitt i natten? Jag känner ju lite att, om det är någon som känner mig som vill något så har personen mitt nummer eller har mig iaf på fb så det går ju att skriva först iaf. Självklart öppnar jag då. Eller mormor om något skulle hända, hon har min nyckel så hon kliver bara in.
Men här ligger man och halvsover och väntar på att somna fullt och från ingenstans ringer det på dörren…
Inte faan går jag ner och tittar vem det är då?! Nej, jag tar min telefon och går ut i köket… Ser ingen nedanför där ringklockan sitter.. Enda jag ser är en mörkblå Saab.. Jag känner ingen här med en Saab, definitivt inte kombi!
Stod i köket och tittade ett tag, inte en människa rör sig runt omkring..
Nu är jag lite smått skrämd och vet att jag kommer vara tröttast i världen imorgon när jag är på jobbet.
Faan för såna här nätter!

Lämna en kommentar