Sida femton.

Idag va en sån där dag då ingenting är okej. Allting är upp och ner och vissa känslor tar över hela alltet. Jag gick nästan hela dagen med en känsla av ensamhet, även fast jag inte var ensam. Sen ringde jag på dörren och klev in i en lägenhet som är ett andra hem för mig och känslan försvann igen. Jag va hemma. Jag va älskad och jag va lugn. Jag kunde andas ut igen och även om vi satt tysta och bara fanns så existerade inte känslan av ensamhet.
Jag fick även äran att gratta min älskade underbara lillasyster som fyllde tretton idag. Helt fantastiskt! Galet hur fort tiden går bara.
Jag kan än idag minnas exakt vad jag kände när hon föddes och jag fick träffa henne för första gången. Kärlek vid första ögonkastet. Kommer alltid att älska den ungen, oavsett vad!

Idag va en bra dag. Även fast jag kände mig mer ensam än någonsin.

Lämna en kommentar