Sida elva

Snön faller fortfarande, vilken underbar känsla! Älskar att vakna och se snöflingor falla utanför mina fönster. Idag blir en bra dag!
Det blev en lugn dag idag, mest vila men fick också en del gjort. Städat lite, diskat undan kaoset i köket, bakat bullar har jag också hunnit med, vanilj och hasselnöt mums! Ja och en vända till affären också. :))

Det är skönt när man har en lugn dag hemma men ändå får mycket gjort utan att anstränga sig så värst mycket.
Nu försöker jag dock bli trött så jag får sova lite innan en ny påfrestande vecka på jobbet börjar. Jag älskar mitt jobb, det gör jag, men det känns som att allting händer samtidigt så ibland hinner man inte riktigt andas ordentligt. Jag vill hinna andas.. Och nu kommer det att bli ännu mer tid som försvinner från mig, fyra timmar till varje vecka ungefär. Men det är för en bra sak iaf, och det gör det hela värt det! Min träning blir dock lite lidande ibland. Men det gäller att prioritera. Och nu och resten av mitt liv kommer jag alltid oavsett att prioritera M.

Men, söndag kväll, klockan är väl tjugo över elva, jag börjar jobba sju, åker hemifrån sex… Jag tror det är dags att stänga ögonen ett par timmar nu.
Sov gott. :))

Lämna en kommentar