Trött tjej.

Ja hörrni, vad säger man. Klockan är kvart över fem och här sitter jag och väntar på en buss..
Jag har två km till bussen på morgonen, det är inget avstånd egentligen, men dra åt helvete vad fort man trampar på cykeln när man är helt ensam på en mörk väg och hör massa saker i skogen, då går det faan fort.. Gick två minuter snabbare för mig att ta mig till bussen idag, sjukt!

Iaf, jobbet går sjukt bra, trots några missöden förra veckan, men det är sånt som de flesta där har lyckats med så..
Trivs läskigt bra med grabbarna jag jobbar med också.
Enda tråkiga är att jag måste gå upp kvart över fyra och är inte hemma förns halv sex ungefär.. Det sociala livet rinner ut i sanden lite..
Men det ska det bli ändring på inom kort! Lite saker som behövs först bara.

Nu sitter jag här i den lilla mörka hålan jag kallar för hem idag, helt ensam, hör bara några mysko ljud på avstånd.. Läskigt.. Haha nee, är nog bara lite djur som är ute och rör sig i dimman.
Några minuter kvar tills bussen går så jag ska dricka upp min kaffe och hoppas på att jag vaknar till lite..

Ha en bra dag alla. / Tishiii

Lämna en kommentar