Ord.

Det känns som att orden har tagit slut… Samtidigt som det känns som hela världens ord vill flyga ut min mun..
På 36 timmar gick jag från att vara så lycklig och glad över hur mitt liv har blivit.. Till att vara förkrossad, förbannad, sårad, besviken och ledsen..
Idag, idag är jag tom.. Jag känner ingenting.. Jag borde vara glad just nu, det är ju min första dag efter utbildningen på jobbet.. Men, inget..
Jo, jag känner mig ensam.. Jag sitter i ett mörkt rum, klockan fyra på morgonen och gråter utan känsla..
Jag skakar fortfarande efter igår..

Nu ska jag cykla till bussen som tar mig till jobbet, där jag ska vara fokuserad varenda sekund.. Och min hjärna vet inte vad den håller på med.. Fokus existerar inte idag.. Borde ha sjukanmält mig.. Men jag vill ju ha kvar jobbet….

Jag mår inte bra… / Tishiii

Lämna en kommentar