Inspiration.

Det har varit ont om inspiration i mitt liv senaste tiden.
Jag har inte kunnat skriva eller rita något alls faktiskt.

Men, idag hittade min mamma en tjej på instagram..
En grymt duktig tjej, konststuderande som fokuserade
mest på fotorealism. Hon var så sjuuukt duktig vilket
fick mig att vilja träna ännu mer än vad jag har gjort.
Jag vet ju att jag kan, bara jag vill och inte ger upp.

Kollade vad hon använder för pennor, det är ju väldigt
viktigt att ha bra redskap när man håller på, oavsett 
vad det är man gör. Du kan inte ha något köpt på rusta
om du vill få perfekta resultat liksom. (har inget emot rusta)

Och, efter många om och men så hittade jag pennorna…
Men min ekonomi säger nej till dom tyvärr..
Så, det här inlägget är väl lite till min familj..
Är ute i god tid för jul och födelsedag serru..

Jag skulle mer än något annat vilja ha ett set med 72st
prismacolor premier colored pencils i vinter..
gärna redan nu men, setet kostar liksom 899kr, så inget
man kan få över natten precis…
Nu vet ni iaf att jag vill ha dom för att kunna bli ännu 
bättre på det jag gör, min terapi.

Oh, just det.. Dom finns på pysseltagen.se under 
färger och pennor > Pennor > prismacolor premier.

Ha det i åtanke om ni vill köpa julklapp/födelsedagspresent
till mig i vinter? Pleeeeaaaase. *blink blink*

Nej, nu tänkte jag återgå till min öl och serier innan sängen
ropar alldeles för högt på mig.

sov gott alla./ Tishiii

Lämna en kommentar