Lycklig tjej!

men av en heeelt otroligt mesig anledning.. eller okej, det finns två anledningar..
Vi kan ta den bästa först.
I fredags fick jag mailet om att min och lillasysters flygbiljetter till storasyster är bokade!!
Jag längtar sååå tills jag får krama om dom båda, saknar dom massvis och mycket mer.
Men, inte ens två månader kvar sen landar flyget i Vasa och där stannar vi i tre dagar. 🙂

Och den mindre saken som hände idag…
Jag VANN en tävling så jag fick 50% rabatt på HappyBling.se och kan äääääntligen köpa min väska utan att känna mig dum! Jag behöver inte lägga 600kr för väskan och frakt nu,
vet ni hur jävla underbart det är eller?? 😀

Ja, jag ville bara skryta lite ikväll..  hehe.

Nu kryper jag ner under täcket med ett leende på läpparna och försöker sova bort huvudvärken inatt.. Ledig imorn, så det blir nog en lugn dag då med.

Sov gott mina fina. 🙂 / Thess

Ett svar till “Lycklig tjej!

Lämna en kommentar