Jag vet precis.

..hur fel det här är av mig.
Men jag måste få avreagera mig lite nu.
Hade en helvetesdag på jobbet idag..
Den började lugnt och skönt, och fortsatte så ett tag..
Sen kom en snygg kille en och beställde mat, flirtade och försökte övertala
mig till att gå ut på krogen ikväll, funkade inte denna gång.(Fattig tjej)
Han gjorde mig glad iaf, skönt med kunder som får en att le ibland.
Jag var glad en timme eller två, sen kom massa kunder samtidigt,
vilket gör en något stressad då man jobbar själv och känner att man vill kunna
göra iordning deras beställningar snabbt och ta betalt snabbt med för att de
ska vara nöjda. Jag slet arslet av mig och gjorde alla beställningar på ca
3 minuter vardera, inklusive att ta betalt då. 
Bland dessa kunder hade jag världens jävla bitterfitta(ursäkta),
beställningen till kunden innan tog ca 2 minuter för mig att bli klar med..
Och den bitterfittan som var nästa kund kläcker ur sig ”En sån långsam FITTA
som du borde inte få jobba här!” eller något liknande, försöker förtränga det.
Jag blev RASANDE över hans uttalande, för jag var inte långsam och han hade
absolut INGEN rätt att kalla mig för FITTA, men jag jobbar inom service och
får tyvärr inte säga ifrån åt kunden eller vägra servera honom om han inte 
har ett aggressivt beteende, vilket han inte hade, han var irriterad.
Jag bad snällt om ursäkt för att det tagit lång tid och frågade honom vad han 
ville ha och fortsatte jobba med ett leende på läpparna.
Efter gick jag däremot ut i köket, ringde mamma och bad henne säga något
som skulle få mig på bra humör igen, för jag ville inte riskera att va bitter mot
kunder som inte förtjänar det.

EN kund, förstörde min kväll genom att kalla mig för fitta för att jag gör mitt
jobb, men inte så snabbt som han önskar. FFS, jag har jobbat där en månad,
jag har inte samma tempo som de andra och det tar tid att göra klart en
beställning och ta betalt för den då det är mycket som ska göras och frågas.

Tur att man har några få kunder som är glada och får en på bra humör iaf.

Nu är jag dock uttråkad så jag gör en liten lista igen… Funny.

Hur många sms har du skickat med din telefon? – Ehh, teknisk tjej.se, hur vet man det på iPhone?
Vem kramade du senast? – Mamma
Vem kysste du senast? – Haha, det är min hemlighet, och hans.. 😉
När såg du din bästavän senast? – I juni. 😦
Din favoritfilm? – Har många favoriter faktiskt, inom vilken genre?
Din favoritlåt? – Sixx A:M – Goodbye my friends.
Bär du på en stor hemlighet just nu? – Alltid.
När vaknade du imorse? – seeeeeeent, va så sliten efter gårdagen
Gillar du hästar? – Har alltid gjort. 🙂
Har du ett turnummer? Vilket? – 6 faktiskt.
Vem hade du velat träffa just nu? – Linn 😥
Vilket är det bästa året hittils? – 2010, jag jobbade, jag blev singel, jag var lycklig och jag hade Linn.
Är du kär? – Nej.
När drack du alkohol senast? – tre veckor sedan.
Är du en rökare? – Nej
Föredrar du snus eller rökning? – Snus
Vad heter du i mellannamn? – Något på S
Har du en blogg? – Nej sånt tjafs orkar jag inte med. 😛 
Vilken klass går du i? – Ingen
Thåström eller Håkan Hellström? – Ingen av dem
Göteborg eller Stockholm? – Göteborg
Vart bor du? – ******
Vart vill du bo? – I sverige, göteborg. Men skulle gärna bo utomlands.
Vem skrev åt dig på msn senast? – Min bästa vän.
Vem skrev du senast sms med? – Min bästa vän där med.
Vem ringde dig senast? – M på jobbet.
Vem sov hos dig senast? – Öhhhh, ingen har sovit här, alltså vän.. Annars va min skrutt här med hennes mamma för några månader sen.
Vem sov du hos senast? – Ojoj, det ska jag nog tala tyst om. (räknar inte familj)
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? – En krossad ruta på jobbet.
Har du MVG i något? Isåfall vad? – Hade i estet bland annat.
Hur gammal tror du att du kommer bli? – Tillräckligt hoppas jag.
Har du piercingar? Isåfall, vart? – Fyra i vardera öron, en i tungan och en i naveln, saknar alla mina piercingar nu.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – Fear of the dark. (tack och lov!!)
Är du vig? – Som ett kylskåp utan gångjärn.
Använder du hårspray? – Har inte gjort det sen tjugonde juli.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – båda? Skönt med närheten och tryggheten i ett förhållande men, skönt med friheten som singel.
Uppsatt hår eller hängande?  Utsläppt, tuperat och rufsigt.
Vill du gifta dig i framtiden? – Njaa, jag vet inte.
Vilken vän vet mest om dig? – Min bästa vän.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? – Ohjaa.
Vem skrev åt dig på Facebook senast? – I loggen, på en status eller mail? Mail är bästa vän, loggen vet jag inte och status är syster.
Vill du bli modell? – nej för faaan.
Vad var det senaste du installerade på din dator? – ööhhh, drivrutiner?
Vem är den perversaste person du känner? – haha jag känner bara perversa människor.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? – Ögonen, helt klart. 🙂
Favoritdryck? – Öl
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Nej, har tavlor, skisser och en spegel. 
Vad ska du göra i sommar? – Sommar?? Kan jag få vinter först? Men, lutar mot festivaler, konserter en minisemester och eventuellt en utbildning på en månad.
Klänning eller kjol? – Kjol, gillar inte klänning.
Har du varit med på TV? – Ja alltså, i bakgrunden iaf.
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – Kollar inte egentligen, har bara tv’n på för att vakna.
Snyggaste kändisen? – Johnny Depp, Nikki Sixx, Colin Farell. DJ Ashba, Kat von D osv osv osv.. Och ja, jag vet hur gamla männen är, dom rä snygga ändå!
Vart vill du resa innan du dör? – Japan!
Gillar du någon just nu? – Faktiskt inte.
Senaste personen som gjorde dig ledsen? – bra fråga.
Har du någonsin vart otrogen? – Tyvärr måste jag svara ja där, ångar det stort och kommer aldrig göra om det.
Spelar du något instrument? – Spelade trummor och plinkar på gitarren ibland.
Ska du tatuera dig? – Helt klart, så fort jag fått ihop tiotusen. 🙂

2 svar till “Jag vet precis.

  1. ”Jag känner bara perversa” – Dagens första asgarv
    ”Vig som ett kylskåp utan gångjärn” – Dagens andra asgarv

    Ha ha ha ha! Så jefla kul! 😀

Lämna en kommentar