Funderar…

Alltså… jag ska ju klippa mig snart igen..
Det är nog på tiden, är 16 månader sen snart…
Men jag vet inte hur jag ska gö..
Kort kommer det bli, men hur?
Side-cuten kommer tillbaka redan imorn, funkar inte med halvlångt
när jag har en keps/skärm på jobbet, det står ju rätt upp då. haha

Så, en fråga till er som läser, ALLA er.
Ska jag köra på den här igen fast med en side-cut och rött?
Det är ju en snygg frisyr i sig.. Och min stil.
Image
Ignorera minen, jag va 18 och hade tråkigt med kameran, haha.

Men vad tycker ni? Nu vill jag att ni alla ska svara, mail eller kommentar.

Har en annan jag funderar på också, en snällare kort frisyr.
Inte lika mycket min stil men, den är kort och snygg den med.
Vilken är snyggast?
Image
Den första är lite kaxigare och mer jag, den andra är snällare men
har nästan en så kort sidecut som jag oftast har.
Så?

3 svar till “Funderar…

  1. Jag gillar den bilden med My bäst…. Jag vet att den övre är mer du men den andra är den vuxnare du. Den vuxna kvinna du är på väg att vara. Saknar dig. Kram

Lämna en kommentar