Oj

Värst vad folk tycker jag bloggar illa..
Men, jag bloggar ju för mig, inte för er så varför ska jag bry mig?

Anledningen till att jag skriver nu är för att jag är uttråkad och tänkte ge er en update istället..

För en och en halv vecka sen började jag på mitt nya jobb, det har tagit på krafterna men jag trivs riktigt bra nu.
Imorn ska jag jobba igen, hoppas det kommer gå bra.
Är lite orolig för att jag inte ska kunna prata med kunderna och för att svullnaden i ansiktet ska vara som den är nu eller värre..

Om ni undrar varför jag är svullen så är det för att jag opererades i onsdags igen. Blev inte lika svullen som sist men smärtan har varit hemsk hittills, värre än förra gången. Idag ser jag ut som sju svåra år och ett nödår ungefär… Jag känner mig som det också. ><

Jaja, nu ska jag återgå till att va extremt uttråkad…

Lämna en kommentar