Mitt i natten.. Ber om ursäkt i förväg, måste avreagera mig lite..

Jag är arg, förbannad, irriterad och riktigt jävla less nu!!
Jag är trött på ditt jävla beteende, ditt jävla sätt!
Du tror att du är så jääävla bra, att du inte gör fel.
Bullshit!! 
Det faktum att du inte inser själv hur fel du gör, det är läskigt..
Det du säger, det du gör.. Det är SJUKT! 
Och jag har fått nog!
Jag har fått stå ut med att höra allt skit, riktat både mot andra och mot mig!
Det räcker nu!! 
Bara för att du inte tycker något är rätt så behöver du fan inte klanka ner på någon.!
Bara för att saker inte är på ditt sätt, som du vill så betyder det inte att det är fel!

HUR kan du missa att du beter dig illa?? Hur kan du säga det du säger??

For fuck sake!! Du beter dig som ett svin!!! Men du ser det inte..
För du är ju guds gåva till världen, personen som aldrig gör fel!! 

Jag vet iaf att jag är en bitch, och jag kan erkänna det.. Men vet du, jag är det mot
dom som förtjänar det, såna som DIG!! 
Men du, du skulle aldrig kunna erkänna att du har gjort fel… Aldrig.
För du gör ju aldrig fel eller beter dig illa, eller hur??

Fuck this shit!! Jag är så jääävla less på ditt beteende nu så, jag tänker fan
inte bry mig mer.. 

Inte konstigt att man mår dåligt om man har såna som dig omkring sig.
Det är nog dags att sudda ut dig ur mitt liv snart…

Jag har fått nog, för sista gången!

2 svar till “Mitt i natten.. Ber om ursäkt i förväg, måste avreagera mig lite..

  1. Men åh, jag skrev en kommentar som bara försvann! =( Jag skriver om den då… Fast lite längre. 😀

    Människor som får dig att känna så starkt och reagera så starkt är antagligen människor som står dig nära. Och då måste dom få veta det. Alla måste få en chans att bättra sig, förklara sig eller försvara sig. Även om du kanske inte håller med om det så är det så. Hon eller han kanske är helt ovetandes om hur du känner och en viktig del i att läka såna sår (som dina) är att berätta för personen i fråga hur du känner.

    Det var allt!

    Kram

  2. Låter som du håller på att göra dig fri från ett komplicerat förhållande. Tar du skada, så måste du gå. Även om det kostar tårar, ensamhet och ångest.

    …. många ha suttit i destruktiva förhållanden och förlorat allt – till slut förståndet av all inneboende stress.

    Men jag talade med en kvinna som vid 45 års ålder förstod att visa dörren för en man som trodde han kunde sätta henne på plats.

    Ja, hon är ledsen. Gråter. Men hon får behålla sitt hem, sin själ, sin kropp ren. Så ren hon vill ha den, så att säga… 🙂

    Håller på dig… *ros* Q.

Lämna en kommentar