Dag fyra..

Och jag är fortfarande svullen, stel och har ont.. Inte lika svullen som i fredags dock.
Just det, om ni någon gång opererar bort visdomständer… Nys för faan inte när stygnen är relativt nya.. Det är inte ens i närheten av skönt…
Men jaa, dag fyra.. Jag är hungrig, har ätit kräm och överkokt nudelsoppa i fyra dagar..
Igår fick jag i mig två mackor också, men det va för att dom va så färska så jag behövde knappt tugga..

Börjar bli liite less på det här nu.. Jag vill kunna äta ordentligt, och prata och jaa.. göra allt som vanligt.
Men jag kan inte ens sova på höger sida pga svullnaden..

Jaja, nu ska jag vänta på att min överkokta nudelsoppa är klar…
Fem veckor och tre dagar, sen ska jag göra operation nummer två.. Ser inte fram emot det.

Uppdaterar kanske senare, men bara kanske.

/Thess

Lämna en kommentar