Träning?

Ja.. jag fick en fråga för en vecka sen ungefär om hur det går med min träning..
Och helt ärligt, jag har legat på latsidan nu ett tag.
Har knappt tränat alls den senaste månaden, och som ni vet innan det så hade jag
en hel del läkarbesök och problem med mina lungor så blev ingen träning då heller.
Men nu ska jag sätta igång igen och det ska bli mindre alkohol igen, blev ju en del i Grekland.
Jag ska få den kroppen jag vill ha igen och jag ska må bra både fysiskt och psykiskt.
Inte för att det är några större fel på min kropp nu men, jag är inte helt nöjd.
Så, så fort vädret tillåter ska jag börja springa igen(jag gillar inte att springa i regn) och
så kommer jag även igång med min styrketräning på samma gång.

Där har ni svar på hur det går med träningen, den står still men ska igång nu igen.
Jag ska även se hur mycket det kostar att simma o så i den här stan.

/Thess

Lämna en kommentar