inlägg utan rubrik..

Ni har nog märkt att min uppdatering inte är den bästa längre..
Dels så är det för att jag är sjuk..
men mest av allt så är det för att jag är utmattad..
Mina hemska mardrömmar har kommit tillbaka igen.
Jag har varit utan dom sen slutet på februari nu, men för ett tag sen fick jag tillbaka dom.
Jag drömmer om min systers död, vilket får mig att vakna i panik med tårar rinnandes på kinderna..
Vaknar med känslan av att något är fel och jag vill bara skrika ut hennes namn och höra henne komma springandes och fråga vad som är fel.. Men det kommer aldrig mer hända..
Drömmarna om henne är hemska, riktigt hemska.. Skulle ni veta vad det är jag drömmer exakt skulle ni förstå känslan.. INGEN borde ha såna drömmar om någon man tycker om så mycket..

Sen har dom andra lite äldre mardrömmarna kommit tillbaka också, dom som försvann när jag flytta ner hit.. Nu är dom tillbaka igen..
att drömma om att någon man faktiskt känner dödar ens familj och vänner för att sen komma efter en själv, det är inte roligt. Senaste natten jag drömde om honom så var han ute efter min lillasyster. Den känslan av den drömmen.. Den var förjävlig.. Hon är mitt allt och det värsta som kan hända är att någon tar henne ifrån mig.

Dessa drömmar gör att jag inte kan slappna av och sova igen.. Vilket resulterar i att jag är totalt utmattad och inte orkar med någonting, inte ens skriva här..
Men jag försöker. Just nu lägger jag all min fokus på att orka med skolan på dagarna trots att jag är så utmattad.

Jag hoppas ni förstår mig lite iaf. /Thess 

Lämna en kommentar