En tråkig lista… Gissa varför?

Namn: Therese *****
Ålder: 22

Ursprung: Född i Sverige, men pappa är finsk och mamma finlandssvensk så.
Nämn något som gjorde dig glad igår: That’s my secret.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov nog ganska tungt.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Sa hejdå till mamsen innan hon åkte till jobbet.
Det sista du sa högt: Ahh okej.
Det senaste någon sa till dig: Jag äter fortfarande hos mamma.
Vad har du druckit idag: Päronsaft. (haha)
Vad var det senaste du åt: Oh, kom nyss på att jag inte ätit idag så eehh, köttfärspaj till middag igår.
Vad var det senaste du köpte: Kaffe faktiskt.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är la brun tror jag, portdörren är däremot vit/grå.

Vad är det för väder hos dig nu: Just nu molnigt, men det är iaf 17 grader.
Godaste glassmaken: Ben&Jerrys Half baked.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut.
Sover du tungt: Ibland.
Drömmer du mardrömmar: Varje natt?

Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb nu, men jag trivdes med mitt förra.
Favoritklädsel: Tighta jeans eller skinnbyxor och någon snygg topp eller tisha och skinnpajen på det. 🙂
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg..
Vad gör dig glad just nu: Att jag har gått vidare i rekryteringen på så många jobb.. och en sak till, men den är hemlig.
Vad ska du göra härnäst: Gå ut i köket och göra middag.
 
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Seg, men är glad faktiskt.
Hur många kuddar sover du med: fyra, men har 6st i sängen nu.
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina fina vänner.
Är du kittlig: Njaaa
Snarkar du: Bara när jag är riktigt täppt i näsan.
Stjärntecken: Vattuman.
Stökigt eller välstädat: Välstädat, men även jag är slarvig.

Lämna en kommentar