Minns… Och känner mig lycklig för en sekund.

Läste igenom gamla meddelanden från när jag fortfarande hade mitt gamla jobb kvar. Vissa va som en kniv i hjärtat, andra fick mig att le massor.. Jag saknar det, den tiden. Två av meddelandena jag läste fick mig att minnas exakt vad jag gjorde och hur jag kände just då. För en sekund så va jag lycklig här i min ensamhet. ”give me a happyface”… Tänk att minnet från den stunden kunde få mig att känna mig lycklig. Det va längesen nu, ingenting är sig likt idag. Jag önskar just nu att jag var tillbaka vid det tillfället igen, för hade jag varit det, då skulle jag snart se en blick som fick mig att le, på riktigt. Till dig som skickade meddelandet, om du kommer ihåg och läser det här. Jag saknar dig… Men nu ger jag upp det här med att tänka tillbaka och tar o sover istället. God natt

Lämna en kommentar