Okej, eftersom …

Okej, eftersom folk på fb suger så skriver jag här med…
Jag har funderat på piercingar, eftersom jag har tagit bort flera fast jag egentligen inte vill.

Så, nu går mina tankar kring en ny i näsan eller en ny i läppen, antingen vanlig eller vertical labret..
Vad tycker ni?
Jag ska ju göra en ny dermal också, men det kommer när man får en riktig inkomst igen.
Men jag kommer nog bara ha en piercing i ansiktet och kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha riktigt..
För att det ska va lite lättare för er att hjälpa mig så slänger jag upp tre bilder…
Första är med bara piercing i läppen, gammal bild, klaga inte. 😉
Image 
Här är en med bara i näsan, lite nyare bild iaf. 😛
Image
Sen har vi en där jag fortfarande hade båda två kvar. Gillar allt på den här bilden, förutom det blonda håret.. Men det är bara för att jag inte trivdes i det. Snyggt va det ju, hehe.
Image 

Så snäääälla, hjälp mig.. Jag vet verkligen inte vilken jag ska välja…

Lämna en kommentar