I’m afraid and stuck in my way and that’s the way it stays…

Jag gillar sommaren i den här staden. 😀
Sjuuukt mycket snygga, välgaddade killar.
Underbart att bara sitta nere på stan och fika på någon uteservering..
Mycket ögongodis blir det. 😉
Me like.
Fast jag vill fortfarande veta vem den där sjuuukt snygga killen jag såg på Ica för två veckor sen va… Damn, nästan så man dregglade när man såg honom. haha
Måste ta reda på vem han är, han är ju i min ålder med så. 😉

Jag fick värsta idén förut när jag kom hem från stan… (Jaa, jag har shoppat igen)
Jag ringde min mor tidigare och frågade vad dom ville ha till middag ikväll, men dom var ju så sega på att komma på någe så jag hann hem innan dom kom på någe..
Sen kom jag ju ihåg att jag har varit sjuuukt sugen på kinamat i evigheter nu men aldrig tagit tag i det..
Skulle gjort det igår men jag orkade inte, ville bara hem när jag var färdig på stan så..
Så, när dom kommer till stan så får dom åka ner till stället med den absolut godaste kinamaten jag ätit och hämta hem lite därifrån.
Awesome!! Jag slipper laga mat. 😀

Meeen, vad ska jag göra nu då??
Bored as hell juu.
Kanske ska komma på vad man ska ha på sig ikväll när man drar ut? Kan ju inte ha det jag har nu…
Jätte slappt linne och pösiga typ chinos-liknande byxor…(Jaaaa, jag vet hur otroligt långt ifrån mig det är)

Några tips?  Funderar på en svart halterneck väst som är hyfsat urringad med lite stenar och tjafs på..
Men vad ska man ha till det då?

//Tishiii

Lämna en kommentar