Today, I”m a bitch… So don’t fucking mess with me…

Vill ni veta en sak?
Just nu har jag god lust att skrika rakt ut…
Min katt… Jag kommer bli galen på honom..
Ända sen jag gick ut med min skrutt så har han gått och skrikit, hoppas på mig och allt vad det nu är…
Jag har inte sovit en sekund…
Så jaa, idag är jag på sjuuuukt dåligt humör..
Det räckte liksom inte med att det skulle vara äckligt varmt i lägenheten, nej nej…
Han skulle hålla mig vaken också…

Så jaa, inte ens sekund sömn, och om 20 minuter går jag till bussen… UNDERBART!!!

Fördelar… Jag kommer typ inte ha ett skit att göra på jobbet mer än att städa…
Jag slutar 20 minuter tidigare…
Jag jobbar ensam idag…
Det är nästan ingen som ska jobba inne på min avdelning idag..
Och när jag kommer hem så behöver jag inte göra ett skit så jag kan bara lägga mig på sängen och sova ett par timmar…

Men, nu ska jag ta och borta tänderna, byta byxor, ge katterna mat och sen röra mig mot bussen…

/Tishiii

Lämna en kommentar