I wish my dream will come true.

Måndagen är över. skööönt..
Men, vi kom på att vi missat våran tvättid.. inte lika bra med tanke på att de enda lediga tiderna som finns nu är från kl 7 på morgonen.. och då är ingen vaken här. haha
Så jaa, imorn hamnar vi i vhd och ska fixa lite tvätt och sånt där, jag har en del som måste tvättas o så innan jag ska åka så..
Usch, bara tanken på att orka packa gör mig illamående. haha

Fick lite gjort idag iaf, var ju som sagt ut till tippen tidigare idag.. Och en sväng till elgiganten där man alltid lyckas bli en hel del fattigare. haha
Sen lite senare fick jag hem den här skönheten.

Har velat ha den klänningen ett bra tag nu men har aldrig beställt den, annat har gått före.
Men, nu hade jag äntligen råd med även den så nu är den min…
Ska kanske inte ha en rosa bikini under men. haha
Och jaa, jag censurerade ansiktet… Lägger helst inte ut bilder på mig osminkad. haha

Lite senare ikväll så var jag ner till ett pensionärspar här på gården,
dom hade lite problem med sin nya skrivare, fick det inte att funka med datorn..
Och inte ens jag som då kan rätt mycket om datorer lyckades fixa det helt.
Var någon spärr på nätverket som jag inte fick bort, så den funkar inte att ha som en trådlös skrivare.
Men, jag fick det att funka med ”installationskabeln” iaf..
Och som tack för det(Jag ville absolut inte ha något för det, då jag inte fick bort spärren och fick den att funka trådlöst)
så fick jag den här också.

Det är ju inte helt fel det heller..
Jag sa självklart att jag inte ha något för det lilla jag gjorde men, L var envis och sa att jag minsann skulle ha en flaska vin iaf.

Så jaa, lite har jag fått gjort idag.. Imorn bär det som sagt av till Vhd ett par timmar.
Bara att dra på sig bikinin och en klänning innan vi ska åka och så sitter man och pressar i solen hela dagen imorn.
Perfekt. 🙂

Nu ska jag ta och kolla lite How I met your mother, sen en film.. SEN ska jag sova.. Lyckades bli pigg igen nu när jag gjorde det här inlägget så. haha

see ya/ Tishiii

Lämna en kommentar