Your poor little heart will end up alone, ‘cause lord knows I’m a rolling stone.

So you better run run run away baby,,,

Haha, kvällens/nattens bästa.
”Åhh, jag har en finne på halsen… Synd bara att det inte var du.”
Så jävla dålig så den är bra. haha
Min Bumbi är fan bäst ibland. 🙂

Men nej, det var egentligen inte det jag skulle skriva..
Skulle skriva om kvällen..
Den började sjuuukt dåligt..
Först hade jag ingen att jobba med..
Sen fick jag ”parfymbomben” som jag så fint kallar honom..
Det är ju katastrof och lite värre..
Sen fattar jag inte vad han säger heller. haha

Men min kväll blev snabbt bättre när han byttes ut mot en av mina vänner istället.
Dock så började jag bara asgarva när jag fick höra vem som skulle byta av parfymbomben. xD
Men kvällen slutade med mysko samtalsämnen,
mycket skratt, många leenden och jaa.. En grymt bra kväll helt enkelt.
Undra när man får ha såna kvällar igen..
Har fan saknat att prata med min vän så..
Var länge sen nu, men vad ska man göra?

Imorn är det min andra väns sista kväll innan hon har semester i två och en halv månad..
Kommer bli sjukt tomt utan henne där.
Bara hoppas att när hon kommer hem igen så har jag nya kontrakt och blir kvar längre på jobbet.. annars har jag bara två veckor kvar där då. 😦

Nej, nu ska jag ta och sova lite så man orkar med morgondagen.

See ya/ Tishiii

Ett svar till “Your poor little heart will end up alone, ‘cause lord knows I’m a rolling stone.

Lämna en kommentar