Make-over by snöflingan?

Jaa, det fick bli en liten make-over här hemma i Luleå.
E fick för sig att vi skulle göra om min kära systeryster.
Och med det så menas det alltså att JAG ska sminka och fixa henne eftersom jag håller på med det hela tiden.
Said and done, bara att hämta sminket och sätta igång.

Slänger upp två bilder så ni får se min underbart fina syster när vi fotade henne lite efter att smink och hår var klart. 🙂

Min favoritbild, helt oredigerad, belive it or not. 😉
20110224269.jpg

En till då.. Vi tar min lilla rocker där. 🙂
20110224364.jpg
Älskar hur bra hon lyckades med sin högerhand också. Var verkligen klockrent. Tyvärr så blev det lite skarpt på sminket på högerögat här, är mer utsuddat men. En liten make-over fick hon iaf. Och hon vill INTE tvätta bort det. haha

Men, nu är det dags för middag med E och syster.

See ya/ Snöflingan

Lämna en kommentar