Söndag 30 januari.

Så var det 6 veckor kvar nu då…
känns verkligen som en evighet just nu..
Men men, jag får se till att tiden går fort på något sätt..
Torsdag fyller jag år, fredsg blire krogrunda, lördag kör vid födelsedagsfika och lite bowling..
men sen då? ingen aning.
men den 23’e åker jag till Luleå i fem dagar… Sen är det bara 11 dagar kvar..
och jag hoppas att det finns något kvar när den dagen kommer.
men just nu är jag osäker…

Nu är det ca en timme kvar tills jag åker till jobbet.. kommer kännas så fel att åka dit nu.. att vara där nu..
men det ska gå… 27 jobbdagar… tills du är hemma…  45 kvar för mig enligt mitt kontrakt…

Fy faaan vad tungt det känns just nu…
En har flyttat, den andra är borta i 6 veckor.. och jag vet inte hur det kommer gå med mitt jobb….

Damn…

Nu måste jag äta lite…..

See ya/ Snöflingan.

Lämna en kommentar