dumt att klaga…

Japp det är det verkligen..

Jag har alltid varit den som har klagat på mig själv och hur jag ser ut osv..
Mestadels har det gällt min mage, har alltid hatat den o så… Alltid tyckt att den är ful, hemsk, tjock osv.. Även fast jag aldrig har varit ”tjock”. Visst, jag va större än normalt i vintras, men inte tjock.

För en stund sen bestämde jag mig för att jämföra min mage nu med hur den va förrut, eftersom jag har rasat i vikt dom senaste månaderna. Och jag insåg då att, det är fel. Jag har ingenting att klaga på. Men ändå gör jag det, varje dag. Kan vara för att jag alltid har fått höra orden ”tjockis” ”knubbis” o andra liknande saker av en väldigt nära vän. Det har då satt sina spår.

Men, för att ni ska se vad jag menar då..
En bild från ikväll på min ”fula”,”hemska” och ”tjocka” mage.:O   *dumma mig*

Jag ser då inget fel längre. Även fast den inte är perfekt så hyar den sin charm.^^

Nej, sova nu då.

Naajt

// Thess

Love you hun<3

6 svar till “dumt att klaga…

  1. Väldigt många skulle bli jätte nöjda om de fick byta mage med dig. Den är fin.Det är trist när elaka kommentarer sätter sådana spår.

Lämna en kommentar