Nu är jag här :D

Nu är jag hos syster:)
FLyget va lika obehagligt som alltid på vägen hit men, det är sånt man får ta.
Gårdagen var helt okej, åkte till lite ställen innan vi åkte hit till jakobstad. då åkte vi till TT’s och hämtade en cykel osv, åkte hit lämnade grejjerna, D kom hit 😀   sen städade syster lite, sen va det dags o cykla och handla, köpte lite grejjer till maten och även efterrätt.^^ hehe, sen cyklade vi till TT och gjorde lite mat, H var jätte blyg mot mig, men efter ett par timmar så gick det jätte bra, dock så fick jag inte gå ut ur hennes rum.^^  Hon hade lite svårt att säga Therese ochså, så nu för tiden heter jag Andreas. xD  H kom till TT en stund också. 🙂 det var kul att se henne igen.
Efter vi varit hos TT cyklade vi tillbaka till syster så jag fick byta lite kläder, D kom hit igen efter han hade varit i skolan, sen bar det av till staden^^  Träffade massa folk som syster, H och D kände så de va bara för mig att hälsa på alla. xD  Träffade några som jag också visste vilka det var då.^^   Träffade även H o K på stan, kul att se dom igen.:)Syster cyklade till TT när vi skulle hem, D och jag gick hit till lägenheten och sov här.

Idag har jag inte alls mått bra, en timme efter att D hade cyklat till skolan gick jag upp, väääldigt tidigt med andra ord.  Jag orkade knappt röra mig, var helt slut i hela kroppen, kunde knappt gå till väskan och hämta kläderna. Halsen gör aningen ont också…  Syster ringde och frågade om jag ville umgås med D idag, TT’s mamma hade bjudit hem henne så hon åkte med dit..  vid ett cyklade jag ner till stan o skulle  käka lite med D, fick dock inte betala maten, vilket jag inte gillar. > <   Efter det gick vi runt lite på stan o så, cyklade till Prisma och kollade lite där också, hittade dock inget vettigt.^^  Cyklade till Skolparken? och satte oss där ett tag och pratade och hade mysig.  

Klockan började dra sig, cyklade ner till gågatan igen, sen upp till torget, såg en riiiiktigt nice bil där 😀     D cyklade till skolan vid strax före fyra, o nu sitter jag här, helt ensammen i systers lägenhet.  Får se vad som händer ikväll.. Antingen blir det lugnt här hemma eller så blir det till att cykla till Lannäs..  Det märks då.^^

Nej, nu skippar jag bloggandet igen.  Ska fortsätta vara glad nu.:)

Lämna en kommentar