Är det så det ska va?

Packandet är i full gång.. Jaa, även nattetid.
Imorn blir det städa. O packa det allra sista.
Kan juh erkänna att det börjar bli nervöst.^^
Flyga ensam juh, aldrig gjort förrut.
Träffa syster, TT och hjärtat för första gången på tre månader nästan..  Träffa alla andra som jag inte har träffat sen i julas.. UNDERBART, men nervöst…  Men det går bra.
Just nu, en sliten Thess,

en nääästan färdigpackad väska,

och ett stökigt rum.

Är det så det ska va?.

Sliten av allt packande och väldigt lite sömn, väskan snart klar. måste bara komma på vad det blir för kläder när jag åker sen kan jag packa klart.. o sen ska smink, tandborste, hårgrejjer, shampoo osv ner på lördag morgon..
Stökigt rum… jo, mycket kläder o grejjer har slängts framoch tillbaka idag emellan tvättstugetiden och stan med channe..

JAG ÄR HELT SLUT…  NU ska jag sova, o imorn ska jag upp TIDIGT, duscha osv, ner till stan på fika med saara, hem och städa, packa lite, äta lite?, åka till vagnhärad, träffa pappa och lillesyrran och säga hejdå, träffa mormor, åka till farmor och säga hejdå och eventuellt hämta ngt som syster bad mig om.

Jag vill inte flyga själv men jag SKA till er nu… No matter what.

I miss you sweet.<3

Godnatt, nu ska jag sova.

///Thess

Den här låter sätter sig snabbt. nu vill jag inte sluta lyssna på den. :O

2 svar till “Är det så det ska va?

  1. Ooh, kanske favoritlåten med Sonata, och då gillar jag en hel del av deras låtar.Men texten till den där låten är helt underbar.Sov så gott nu i alla fall och ha en härlig resa =)

  2. Du kan inte ens börja ana vad den låten har betytt för mej, vad den ännu betyder…den tar mej till tårar varje gång! Den öppnade mina ögon i mitt tidigare förhållande, och nu e jag evigt tacksam!

Lämna en kommentar