Daddy’s little girl.

Daddy’s little girl isn’t a little girl any more. 😉 hehe

Nej, den lilla Thess har vuxit upp nu, hon är inte den lilla blyga flickan längre.
För några år sen var hon den som var i bakgrunden, som inte sa ett ord till någon annan än mamma, pappa och syster, som inte vågade göra något för att hon va rädd för att göra fel, hon som inte vågade se ut som hon ville för att andra kunde klaga. Hon var liten och rädd.

Idag, idag är hon en helt annan person, idag håller hon sig inte i bakgrunden, idag vill hon synas och höras. 😉 . Idag kan hon vara den som pratar först med någon, den som tar initiativet till saker och ting, den som gör det hon vill och känner för, hon som sminkar sig som hon vill, hon som använder de kläder hon vill, hon som nästan färgar håret som hon vill (det kommer i augusti. xD ). Hon som inte är rädd för någons ord, hon som står den hon är och hur hon ser ut. Hon som säger sin åsikt.

Jag vågar vara jag igen, jag vågar göra det jag vill igen.

Jag är söt igen.:D

Jag trivs nästan med det här.

Men jag måste erkänna att jag saknar det svarta håret.

Daddy’s little girl has grown up now.

Nu måste livet bara redas upp helt, men det är på gång. Jag lovar.

Och verkligen, TACK för allt stöd, från familjen, från vännerna, från folk på bloggen.. ALLA.. TACK<3

Lämna en kommentar